Людина та її взуття

Американські дослідники вирішили з’ясувати, що ті чи інші характеристики взуття можуть сказати про особисті якості її власника. Учасники дослідження, які дивилися фотографії з улюбленими туфлями інших людей, змогли точно визначити стать, вік і дохід їх власників, а також кілька рис особистості. Втім, у ряді своїх характеристик вони помилилися.

Перше враження. Учасники дослідження приписали високе взуття, наприклад, чоботи, менш приємним і сумлінним людям, в порівнянні з тими, хто носить більш низьку взуття, зокрема, черевики. Особистісні тести, які пройшли власники цього взуття, показали, що ці припущення були точні.

Але в багатьох випадках були і помилки в «прочитанні» взуття. Так, учасники дослідження припустили, що взуття в хорошому стані вказує на те, що її власник сумлінна людина. Також, на їхню думку, взуття із загостреними носками і на високому каблуці притаманна емоційно менш стійким людям, в порівнянні з людьми, які воліють взуття з круглим носком і плоским каблуком. Але особистісні тести це не підтвердили.

Більшість людей припустили, що барвисту взуття носять екстраверти, відкриті для нових вражень, але особистісні тести не виявили таких взаємозв’язків.

Яскраву взуття, відповідно до особистісних тестами, носять люди, які менше турбуються про відносини з оточуючими, але більшість учасників дослідження про це не сказали. Люди з високою тривожністю і прихильностями, пов’язаними зі страхом залишитися на самоті, як правило, носять сіру, нудну взуття.

Взуття може ввести в оману. Дослідження показує, що взуття може бути корисним інструментом для формування першого враження, хоча є ризик бути введеними в оману, адже люди можуть вибрати взуття, щоб бути сприйнятими так, як вони хочуть. Вибираючи взуття на побачення або співбесіду, люди можуть мати на увазі, що по взуттю інші судять про характер людини.

І ще один цікавий момент. Колишній консультант з маркетингу, а нині експерт взуття Меган Клірі описує 30 видів «взуття дівчинки». Наприклад, «дівчина в сабо» — творча, «дівчина в балетках» — квінтесенція всіма улюбленої кращої подруги, «дівчина — Doc Martin» — трохи демагог і підбурювач.

Клірі вважає, що жінка, зокрема, використовує взуття, щоб впливати на свій настрій. Всякий раз, коли вона розмовляє з робочих питань по телефону, навіть якщо вона вдома і все ще в піжамі, вона, згадуючи свої туфлі на шпильці, починає відчувати себе більш впевнено.

Рейтинг статті:
(Немає рейтингу)

Коментарі